Over C&A

C&A NU

DE ORGANISATIE
C&A heeft haar naam als marktleider in de mode retail in Europa gevestigd met zo’n 1000 winkels in 13 Europese landen, wereldwijd met circa 40.000 medewerkers: Het internationale hoofdkantoor is gevestigd in Brussel, het Nederlandse hoofdkantoor bevindt zich in het World Fashion Center te Amsterdam.
150 jaar vakmanschap, ambitie en slim ondernemerschap hebben geresulteerd in een zeer kostenbewuste, vooruitstrevende en doordachte bedrijfsvoering. Achter de nuchtere strategie (value based en kwaliteit voor een zo groot mogelijk publiek) schuilen moderne inzichten en opvattingen over de inrichting van de organisatie.
Door de trends over de hele wereld op de voet te blijven volgen en eisen te stellen aan de kwaliteit tegen scherpe voorwaarden, kan C&A een grote collectie kwaliteitsmode bieden tegen zeer betaalbare prijzen. Met exclusieve merken als JStyle (Jan Smit), Dyanne Beekman, Clockhouse en Your sixth sense speelt C&A in op de gevarieerde vraag van de klant. Door de betrouwbare formule in het moderne vernieuwende jasje weet menig gezin een van vele C&A filialen uitstekend te vinden.

DE CULTUUR
De ongeschreven normen, waarden, omgangsvormen, gewoonten en gebruiken vormen de cultuur van een organisatie. Het is doorslaggevend voor je gevoel van (al dan niet) thuis horen bij een organisatie. Deze kun je het beste zelf ervaren, maar om toch een indruk te geven van de cultuur van C&A zijn de volgende begrippen kernmerkend.

Energie de winkels, het distributiecentrum en het hoofdkantoor van C&A Nederland, gevestigd in het World Fashion Center te Amsterdam, worden bemand door energieke en ambitieuze medewerkers. De positieve inzet, de doelgerichtheid en enthousiasme laat zich het beste samenvatten door ‘energie’.

Verbondenheid Duurzaamheid en teamspirit staan voorop in de samenwerking. Oog voor jou , voor je collega’s en de onderlinge afstemming. Ben je eenmaal geraakt door de organisatie, dan weet C&A je voor lange tijd te binden en uit te dagen in ambitieuze teams.

Kwaliteit De doorslaggevende maatstaf bij keuzes, in te zetten middelen maar ook vormen van ondersteuning voor de eigen medewerkers is kwaliteit. De juiste stof, een goede training, een uitstekend verzorgde winkel: het moet simpelweg goed zijn voor C&A, de klant en voor jou.

Groei C&A investeert voortdurend in groei. Dat geldt voor investering in de organisatie, maar met name in jouw ontwikkeling door middel van training on-the-job, leren en werken tegelijk en opleiding ten behoeve  van jouw loopbaan. Want jouw ontwikkeling op het gebied van een van de vele facetten van de mode retail betekent uiteindelijk de groei van C&A.  

Vertrouwen Bij een organisatie waarin zowel klant als medewerker vertrouwen heeft, moet vertrouwen van binnenuit komen. En vertrouwen is gebaseerd op een aantal peilers. Dat betekent doen wat je belooft, op een respectvolle wijze met elkaar om gaan, transparantie en open communicatie. Daar staat C&A voor.

meer informatie

Het Merk
Geschiedenis
Maatschappelijke verantwoordelijkheid
Er zijn geen vacatures beschikbaar.